Week 17 Prom, San Diego, Citadel Outlet mall etc - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu Week 17 Prom, San Diego, Citadel Outlet mall etc - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

Week 17 Prom, San Diego, Citadel Outlet mall etc

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Bas

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Week 17

Maandag 28-04-2014 en Dinsdag 29-04-2014

De weersvoorspellingen waren zo goed deze week dat ik de eerste twee dagen alleen maar op het strand heb gelegen!! Maandag na school naar Hermosa Beach gegaan, eerst gelunched en daarna heerlijk op het strand gelegen met 26 graatjes! Dinsdag ben ik voor school naar het strand gegaan, het was bijna niet uit te houden!!!! het was 31 graden al voor 11 uur O_O daarna had ik level test, en na de level test gingen we met de klas naar het strand.. eerst een Survey doen bij onbekende mensen en daarna mochten we relaxen op het strand beterrrrrrr!!!

Woensdag 30–04-2014

Vandaag in de ochtend les, na de les ben ik met Alan, Petter, Amalie naar Pho’ Show gegaan dat is een noodle restaurant, was zeker wel lekker! daarna zijn we naar Justine’s zwembad gegaan. Justine woont in een soort appartementen complex met in het centrum een zwembad het was 31 graden en ook nog is zonder wind… Niet uit te houden, en het regende Bijen, omdat er boven de ingang een bijenkorf zat, en ze een soort chemisch spul hadden gespoten regende het bijen… in het zwembad, grond overal!! ik ben ook eerder weg gegaan, niet vanwege die bijen maar vanwege de hitte… het was te warm.. daarna na het eten hadden we in Del Amo Mall afgesproken want ik moest nog wat kleren scoren voor prom! :)

Donderdag 01-05-2014

vandaag was het zover, Prom we kregen het laatste uur eerder vrij!! ik ben met Jakob naar Days Inn gegaan, daar alvast een kleine preparty. vanuit daar zijn we met Uber naar school gegaan en vanuit de school pendelde er een party bus tussen 7:00 - 9:00 we kwamen aan op het prom en het feest was al in volle gang! het thema was James Bond.. nou was niemand echt James Bond maar ik was toch verbaasd dat veel mensen toch nog moeite hadden gedaan voor prom. Ethan (activities coordinator) had een Photo Booth geregeld een blackjack en roulette tafel etc etc super cool. en het mooiste is nog dat Alan de prom QUEEN was hahahahahahaha!! Na de party zijn we naar Days Inn gegaan :) daar heb ik ook geslapen xDD!! dus volgende ochtend vroeg op naar huis gegaan gedoucht en naar school want we hadden morning class=D

Vrijdag 02-05-2014

In de ochtend les, Jakob had ook in de Days Inn geslapen, en hij had geen andere kleren bij zich… xD dus die kwam als een baas naar school in ze pak xDDD Zat ie daar met ze strikkie enzo en Alan uiteraard zijn tiara op de hele dag hahaha :) keihard gelachen natuurlijk xD na school Chipotle gegeten, zeg maar vervanging voor kebab xDDD…. samen met Alan, Jakob, Petter en Hege. Daarna heb ik samen met Malene de auto opgehaald voor onze trip naar San Diego, Outlet Mall, Universal en meer :) was geslaagd daarna naar huis gegaan om strand spullen te halen en zijn we naar Hermosa beach gereden om nog ff van het weer te genieten met Jakob. In de avond heb ik Jakob opgehaald en zijn we naar Days Inn gereden, daarna zaten we een beetje te twijfelen wat we nou gingen doen. toen kwamen we op het idee om door Skidrow.. Skidrow is een plek in LA Downtown waar het een en al dakloos is, hele grimmige buurt allemaal tenten op de stoep waar de mensen slapen…. we gingen daar naar toe met Alan, Hege, Simone en Amalie.. XD en Alan die vond het genoodzaakt om een mes mee te nemen voor het geval dat xD.. Eenmaal op Skidrow reden we door de straat.. en het eerste wat ik zei was “als het licht rood is en er is geen politie rij ik door” zo creepie was het xDD!! het was echt niet normaal hoeveel daklozen daar leven, midden in de stad. Je kijkt bijwijzen van spreken achter je en je ziet normale mensen lopen. eenmaal de straat doorgereden wilde we nog een keer dus ik draai om, en ik ze mensen handbewegingen maken van ga terug, ga terug wat bleek nou het was een eenrichtings weg xD dus ik stop daar om om te keren, en die zelfde mensen zaten gewoon met een liniaal of weet ik veel een auto te stelen O_O WTF!!!! het eerste wat Alan zei was, “Ik heb nog nooit zulke aardige criminelen gezien” hahahahahaha naja blokje omgereden en wederom door Skidrow gereden en dat zelfde groepje mensen die ons vriendelijk de weg wezen, waren nog steeds bezig die auto te stelen xDD!! wtf….. blew my mind!! XD

Zaterdag 03-05-2014

SAN DIEGOOOOOOOO!!!! Vandaag vertrokken naar San Diego met Malene, Jakob, Deva en Pauline… toevallig gingen Koen Leon Lisa en Karel ook naar San Diego dus zijn we samen er naar toe gegaan, eerst La Jolla Beach, waar we een grot in zijn gegaan, moeste wel eerst 4 dollar betalen om naar beneden te gaan… maarja was wel tof uiteindelijk ;) daarna zijn we doorgereden naar Mission Beach was leuk maar het was gewoon een strand, wel veel mensen dus dat was wel gezellig. Daarna gingen we naar een park gegaan, Balbao Park in San Diego was een erg mooi park erg groot ook!! we zijn daar niet heel lang gebleven.. daarna zijn we naar San Diego Downtown gegaan. dit was heel erg gezellig er was ook een wedstrijd gaande bij de San Diego Padres dus het was gezellig druk op straat sfeer was goed, en ook een lange straat met allemaal restaurants en barretjes! ik moet zeggen in tegenstelling tot LA voelde ik me meer veilig haha! LA heeft veel meer gestoorde op straat haha ;) Daarna hebben we gegeten in de Spaghetti Factory, was lekker goedkoop en lekker!! xD =D we hadden de parkeer meter op 2 uur gezet dat is ook het maximum en sowieso de parkeer tarieven zijn lachwekkend in vergelijking met Nederland xD net als de benzine.. 40$ voor een volle tank enfin.. we zaten in het restaurant en ineens realiseert Jakob dat de Twee uur net 15 minuten voorbij was.. dus wij als een speer naar die auto rennen, we waren toch op de rekening aan het wachten, maar wij sprinten sprinten want hij kan natuurlijk weggesleept worden en gelukkig hij stond er nog!! hahahahaha daarna hadden we de anderen opgehaald en waren we allemaal kapot in de auto xD Eenmaal thuis zijn we naar Days Inn gegaan, wat bleek nou Alan, Petter, Amalie en Justine hadden een “Toga Party” ze hadden lakens om zich heen gewikkeld en hadden met ze vieren een feestje in de kamer HAHAHA hilarisch gewoon kwam niet meer bij, en met die “Toga” zijn ze ook nog naar CVS gegaan :P eenmaal in de avond gekeken of ik een level omhoog was gegaan, dat is zeker het geval alleen niet een maar twee!!! OMFG ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet… aan de ene kant wel aan de andere kant SHIIIIT nu verlaat ik de beste klas die er is… :((((((!!!!!!! naja we kijken wel

Zondag 04-05-2014

Amalie en Hege waren uitgenodigd voor een BBQ in Bel Air, die heb ik daar naartoe gebracht en daarna zijn we naar huis gereden om Alan, Justine en Simone op te halen zodat we naar Citadel Outlet mall konden gaan :) was super gezellig!! Eenmaal in de H&M had Jakob een shirt gezien alleen nog in een M maar hij had een L nodig nou was er nog een shirt en die zat nog op een paspop… en ja hoor het was een L wat deed Alan, die pakte de paspop heeft de halve paspop uit elkaar gehaald om dat shirt eraf te krijgen, eenmaal het shirt eraf had hij die M op de paspop gedaan en het zag er niet uit natuurlijk want hij was te klein voor de paspop HAHAH XD maar goed hij hem weer teruggezet…het zag eruit alsof hij net had gevochten HAHAHA XD daarna naar Days Inn gereden en plannen gemaakt voor de trip naar Grand Canyon en Vegas!!! we gaan als laatste echte trip naar Vegas, en niet zomaar nee we hebben een suite gehuurd in het Hilton xD met Jacuzzi etc, omdat het buiten het seizoen is, is het spotgoedkoop en ook nog eens met ze 10en dus dat word supervet!!! :))))!!!!


https://www.flickr.com/photos/122608448@N08/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik doe voor 5 maanden een studie in het oh zo zonnige Los Angeles, CA WARNING:Let alsjeblieft niet op punten en comma's, typfouten of gekke zinnen. Ik schrijf dit super snel op en kijk er vrijwel niet naar;P

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 11529

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: