Week 16 - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu Week 16 - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

Week 16

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Bas

29 April 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Week 16

Maandag 21-04-2014

2e Paasdag, Je merkt er vrijwel niks van hier, behalve dan in de supermarkt.. Ik heb ook geen vrije dag, volgens mij geeft EF geen vrije dagen met Pasen.

Dinsdag 22-04-2014

In de middag naar school, en Sue had eten voor me in de Koelkast omdat ze naar een Honkbal wedstrijd van Beau ging, die waarschijnlijk zou gaan uitlopen!! kwam zeker wel mooi uit, want Hege vroeg me om mee te eten met Simone en David, was super gezellig eerst eten gehaald bij Ralph’s ik zorgde voor het ijs =D lekkâh hoarr…. Chicken Curry stond er op het menu en het was best aardig =D daarna beetje gechilled in Days Inn, in de avond verplaatste we ons naar Alan en Petters kamer want Hege gingen stappen in Hollywood…. :(

Woensdag 23-04-2014

Vandaag in de ochtend school, na school gingen we met Justine, Jakob, Nils, Simon, Koen en Karel naar een schietbaan, wat een ervaring… allemachtig komt daar binnen, stond een man achter de balie met een zware Glock aan ze riem waardoor je je al een beetje ongemakkelijk voelt xD en daarna vraagt hij of we kwamen om te schieten, het enige wat we moesten doen was je adres opschrijven en je naam… daarna was het zover een wapen kiezen, we hadden de groepen verdeelt omdat we een iemand van 21 nodig hadden die een HANDGUN mocht ‘Huren’ jaja want volgens de wet mag je op je 18e met automatische geweren schieten, en op je 21e met handpistolen…. ik zeg ‘Muricahh.. naja onze groep hadden gekozen voor een Glock 9MM en de andere een Magnum geen idee hoeveel MM dat was maar t was pittig.. eenmaal de wapens, was het van daar is de deur hier zijn je wapens en kogels, doe je ding.. Ik dacht echt nou nu moeten we wachten tot onze instructeur of zo naar buiten kwam om ons te begeleiden maar nee hoor… zoek t maar uit looool.. alleen bij die glock gaf hij veiligheids instructies over het vasthouden vanwege het bovenste gedeelte van het pistool, dat slaat terug voor het herladen van de kogel, dus als je daar je hand of vinger hebt schiet je je vinger eraf.. xD daarna was het zover kogels in het magazijn en schieten maar, uiteraard met verstand, want het blijven wapens. maar toch het idee dat je zonder enige psychische verklaring of iets naar binnen mag en een wapen mag vuren.. Het schieten met de wapens geeft je een enorme kick, en je voelt je enorm machtig, maar daarna realiseer je je wel dat mensen hiermee op andere mensen mee schieten en dat kan ik me niet voorstellen, want het enige wat ik weer echt iets voor mij zou zijn geweest was dat ik me gewoon zou omdraaien met het wapen in me hand.. xD gelukkig niet gebeurt maar toch.. Toch konden Simon en ik het niet laten om nog een keer te schieten met een Shotgun… even een shotgun gehaald 5 kogels ieder, maar man wat een kracht zeg… niet normaal wel een hele vette ervaring! in de avond een party bij de Swedish House Mafia, was ook zeer gezellig =D geslaagd dagje zeg ik zoo ;)

Donderdag 24-04-2014

In de middag naar school, daarna naar huis gegaan, en ik heb voor het fast food gekregen van Sue!!! Ze had geen tijd om te koken omdat ze te laat thuis was vanwege een honkbal wedstrijd van Beau, hij had eindelijk gewonnen =D en ik had een burger gekregen van Carl’s Jr was een geslaagde burger was echt lekker! daarna wat gespeeld met muziek op me laptop en aan me blog gezeten, morgen stranddagje met Swedish House Mafia =D die hele groep vertrekt zaterdag dus dat wordt waarschijnlijk een van de laatste knalfuif in Avalon =D

Vrijdag 25-04-2014

In de ochtend naar school, en na school waren we van plan naar het strand te gaan, maar het waaide te hard en het was te koud :( erg jammer had er zin in om naar toe te gaan! Daarna naar Del Amo gegaan, met Nils, Bart en Marloes. Ik heb een paar schoenen gekocht en Nils ook, ff zijn laatste dingen gekocht voor zijn terugreis :P toen we eenmaal een winkel uit liepen hoorde ik iemand met een kraaien stem roepen, HEY, Je hebt toch wat gevonden!!! Ik dacht What….the…..fuck….. ik zit hier uit het touristische gedeelte van LA en zelfs een dag voor Koninginnedag errrr koningsdag bedoel ik… wattttt doe je hierrrr!?!?!? hahaha :P wel grappig om weer Nederlands te horen :P. Best wel typisch dat je blij bent om je taal te horen, om een of andere reden heb ik ook behoefte aan Nederlandse muziek xD Ik luister nu vooral naar de opposites. Naja na Del Amo zijn we naar huis gegaan, daarna heb ik me omgekleed en ben ik richting Days Inn gegaan want we waren van plan naar Avalon te gaan als laatste party met de Swedish House Mafia (zo noem ik ze: Simon, Nils en Adam) en de andere die weggingen zoals Mathilde en Sarah, erg jammer.. maarja zo gaat dat eenmaal! was een erg leuk avondje zeer gezellig ook, een ook gewoon ongestoord we de Lobby mensen zijn een keer langs geweest met de melding dat we het zachtjes moesten doen, ze begrepen wel dat we een party hadden de laatste dag van de zweedse gasten, maar wel zachtjes. Het was zo gezellig en we konden door feesten zonder dat het afgebroken werd hadden we maar besloten om in Days Inn te blijven!

Zaterdag 26-04-2014

de dag dat Mathilde, Sarah, Nils, Simon en Adam vertrekken….best wel k*t had een top tijd gehad, zweedse gasten weten wel van feesten!! daarnaast Mathilde superrrr aardig! Mathilde ging eerst weg ff gedag gezegd en daarna gechilled in de zweedse kamer, die ook nog gedag gezegd :( best wel klote, voelt zo leeg ineenkeer als ineenkeer veel mensen weggaan…. naja het is eenmaal zo, althans die zweedse dudes waren vastberaden om een festival in NL te bezoeken dus ik weet zeker dat ik die nog een keer zie! ;) sowieso summerburst Götenborg volgend jaar! :) haha!!

Zondag 27-04-2014

Beach day in Hermosa met Elin, Juliana en Jakob later kwamen Koen, Leon, Karel en Lisa nog dat was ook nog wel gezellig dagje!! en gelunched in American Junkie XL met een lekkere All American Burger =D

https://www.flickr.com/photos/122608448@N08/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik doe voor 5 maanden een studie in het oh zo zonnige Los Angeles, CA WARNING:Let alsjeblieft niet op punten en comma's, typfouten of gekke zinnen. Ik schrijf dit super snel op en kijk er vrijwel niet naar;P

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 11521

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: