week 4 - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

week 4

Door: Ikkuh

Blijf op de hoogte en volg Bas

04 Februari 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Maandag 27-01-2014

In de ochten naar school gegaan, Maandag is altijd een korte dag dus we hadden de hele middag.
We (Emil en ik) zijn eerst naar Chipotle geweest, Zo lekker! Je kan kiezen voor een bowl, tacos, of een burrito.
Ik ging voor de burrito, eigenlijk gewoon een tortilla daarna kan je net zoals in een ijssalon kiezen wat je erop wil, Black beans, Beans, Salsa, guacamole, soort van kaas saus, geraspte kaas, verschillende soorten vlees, corn wat je maar wil.
Daarna zijn we naar Del Amo mall geweest was niet zo heel spannend omdat ze alles gingen verbouwen dus toen hebben we maar besloten om naar huis te gaan en te gaan basketballen, want Emil had een basketball court in de buurt gevonden, Leek me een geschikt plan…we moesten het doen op de navigatie van een Deen ongeveer te vergelijken met navigatie van Apple :), uiteindelijk zijn we er wel gekomen. Toevallig was Max daar al aan het basketballen, Max is een student uit Zweden zit in mijn klas, helemaal gek van basketballen..Na een aantal potjes te hebben gespeeld valt het nog vies tegen dat basketballen… :P. Max kon het wel aardig is ongeveer net zo lang als dat ik ben, maar dan met skills..

Dinsdag 28-01-2014

Vandaag laat beginnen dus was een mooi plan om even een bezoekje te brengen aan het politie bureau, Was een behoorlijk eind wat ik niet helemaal had verwacht. Eenmaal aangekomen moest ik een aangifte formulier invullen en al die ongein.. Ik weer vrolijk terug naar huis fietsen want ik had me papiertje om mijn fiets te declareren bij mijn verzekering :). Zelfde dag mijn verzekeringspapieren ingevuld en nu 3 weken wachten tot mijn geld is terug gestort. Verbaasde mij nog dat ze geen fee nodig hadden om alles te regelen haha :). Eenmaal thuis vroeg Emil of ik met een roadtrip mee wilde gaan vrijdag en dan zaterdag naar Six Flags Magic Mountain, met Malene, Signe, Simone en Emil - Roadtrip hield in Naar Huntington Beach, Newport Beach, Laguna Beach (voorganger van de Hills MTV show, what ever..) en op de terug weg Long Beach.

Woensdag 29-01-2014

In de ochtend beginnen. Begin van de dag heb ik altijd les van Michael Smit :) Nederlandse achternaam, Hij vertelde mij dat zijn opa uit Nederland kwam en dat hij vroeger altijd heeegel sleg (hagel slag) op zijn brood had en iedereen hem voor gek uitmaakte was wel grappig.
Na school weer basketball gespeeld en nu moesten we delen met een klein kereltje uit Mongolië omdat de courts werden gebruikt door leraren om les te geven. Geen probleem, alleen waren onze basketball skills wel een beetje beschamend. Het was een kereltje die met zijn hoofd ongeveer in het midden van mijn bovenbeen kwam. Kereltje had wel moeite met de bal omhoog krijgen maar hij kreeg ze er wel in… grrrr :(. Daarna kwam zijn zus, andere broertje en grote broer meedoen hebben we nog een game gespeeld, maar erg sportief was de grote broer niet dus we zijn weer naar huis gegaan.

Donderdag 30-01-2014

Les in de middag dus we hebben lekker uitgeslapen :O!!

Vrijdag 31-01-2014

Vandaag ONWIJS veel zin om de roadtrip te beginnen. Eerst naar school voor paar uur, daarna samen met Simone en Emil de auto opgehaald bij LAX, kregen we een Toyota Corolla, Prima wagentje. Simone had de auto geregeld dus die reed ook. Vanuit LAX naar Days Inn gereden om Malene en Signe op te halen en de rit kon beginnen eerste stop, Huntington Beach Super mooie plek mooi strand, ’t was alleen koud. Volgende stop, Newport Beach onwijs mooi strand, grote huizen, je merkte al dat, hoe verder je ging hoe groter en duurder het werd. Daarna naar Laguna Beach, Onderweg kwamen we al Mclaren dealers tegen, Ferrari’s noem maar op. Heel leuk plaatjse mooie stranden en daar hebben we de zon zien ondergaan. Als laatste was Long Beach aan de beurt eigenlijk niet zo lang gebleven omdat het donker was, we zijn daar naar een koffie shop geweest waar alleen koffie wordt geschonken. :) daar vertelde de eigenaar nog wat leuke dingen, bood ons nog een parkeerplek aan achter de koffietent, en melde ook nog dat er in April een Indie car race wordt gehouden op de openbare weg in April was wel erg aardig :). I like men

Zaterdag 01-02-2014

Six Flags!! Woop woop.. toen we aankwamen was het al niet te vergelijken met Nederlandse achtbanen!! Super veel zin in!
Favorite achtbanen:

Full Throttle - http://www.youtube.com/watch?v=BaHCyahkiAY - eerste
stuk afgeschoten naar 70mph en grootste looping ter wereld.

X2 - http://www.youtube.com/watch?v=8WTD0Hc9anw – En ja de stoelen roteren.. :S

Scream - http://www.youtube.com/watch?v=B1cAg-U7to8 – Deze is leuk die blijft bewegen

Riddler’s Revenge - http://www.youtube.com/watch?v=mVAxb5VaGh4 – in deze achtbaan sta je…

Viper – http://www.youtube.com/watch?v=DNs8nJ-FSiM - Was wel leuk, ik moest alleen me 3x opvouwen..

Zondag 02-02-2014

Superbowl day zag er erg naar uit om het te ervaren in Amerika, We zijn (Ik, Jakob en Emil) naar een bar gegaan Texas Loosey’s, daar waren meerdere schermen waar je op kon kijken…
Het begon met de bekende superbowl reclames erg leuk.. toen begon de wedstrijd, in het begin was het nog een beetje lastig te pijlen voor wie de Amerikanen waren, maar het werd toch snel duidelijk dat ze voor de Seahawks waren :P. In de eerste minuut werd er al een dikke error gemaakt door de broncos.. en zo teleurstellend was de wedstrijd ook. Bij 43-8 hebben we de bar verlaten… t was ongeveer een halfuurtje voordat de wedstrijd was afgelopen en we besloten om naar vrienden van Emil en Jakob te gaan. We zijn van Torrance naar Redondo gelopen, bleek het zo te zijn dat die vrienden nog ergens rond hingen en pas over een uurtje thuis waren.. uiteindelijk naar huis gegaan in een keiharde Hollandse plensbui zeiknat thuis koud bedje in gedoken en deze sh*t zondag afgesloten :P…






  • 04 Februari 2014 - 10:51

    Maaike:

    Ben weer bij! En helemaaal niet, ook niet een heel klein beetje jaloers..terwijl ik hier op mijn werk druk bezig ben..hihi Nee hoor Bassie enjoy!! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt!! Ik lees alleen wel opmerkelijk weinig over wat je daar nou precies allemaal voor interessants leert tijdens de lessen..hmmm.... hihi

    Dikke kus!

  • 04 Februari 2014 - 17:04

    Bas Van Leeuwen:

    Ja dat weet ik, maar ik ga binnenkort een level up en dan wordt het interessanter..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik doe voor 5 maanden een studie in het oh zo zonnige Los Angeles, CA WARNING:Let alsjeblieft niet op punten en comma's, typfouten of gekke zinnen. Ik schrijf dit super snel op en kijk er vrijwel niet naar;P

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 11531

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: