BBQ, Surfen, Goodbye Alan & Petter, Justine BDAY - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu BBQ, Surfen, Goodbye Alan & Petter, Justine BDAY - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

BBQ, Surfen, Goodbye Alan & Petter, Justine BDAY

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Bas

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Week 20

Maandag 19-05-2014

Vandaag in de ochtend school, daarna eerst geluncht en daarna de auto teruggebracht… de auto stond op Hege’s naam dus ook credit card, maar omdat het makkelijker is om mij terug te betalen, vanwege mijn Amerikaanse rekening, waren we van plan de betaling door mij te laten doen. Ze hadden dit al eerder gedaan, maar deze keer kon het weer niet… echt niet te geloven die Amerikanen hebben altijd wel wat, klant is koning kennen ze hier sowieso niet. Want het had te maken met Californische wetgeving enzo… ja amahoela gewoon te lui…… -.-‘….. in de avond alvast de graduation muziek inelkaar geflanst.


Dinsdag 20-05-2014

Middag school, voor school zouden we eerst gaan surfen maar dit is niet door gegaan omdat de golven te slecht waren.. :S nu gaan we donderdag =D daarna naar school, en in de avond in de Days Inn gerelaaaaaaxed :)

Woensdag 21-05-2014

Vandaag in de ochtend les, daarna naar Del Amo te doen om te gaan “departure shoppen” haha, met Justine en in de avond gingen we BBQen omdat Alan en Petter ook kwamen vlak voor ze vertrekken =D we hebben ge-BBQ in een park achter de Days Inn, eenmaal “de eerste boodschappen” gedaan te hebben kwamen we erachter dat we de houtskool waren vergeten… XD RETARDSSS hahaha ik ben op de fiets van Hege teruggegaan omdat ie een mandje had, hij was roze by the way, samen met Amalie eenmaal daar hebben we nog wat andere spullen gekocht :) eenmaal terug in het park waren de andere ook al aangekomen. super gezellig en lekkerrrr, daarna nog even de Days Inn in gegaan =D Top dagje!!

Donderdag 22-05-2014

voor school kregen we surf les =D was een super vette ervaring het was geen super weer, maar met een wetsuit was het prima te doen! we waren met ze 4en Jakob, ik Amalie en Hege alleen we hadden maar 3 surfboards, dus we moesten afwisselen. iedereen ging het water in zodat we snel konden afwisselen met surfboards. Ik had een surfboard en Hege nog niet en op een gegeven moment werden wij iets meer naar het diepe getrokken en bleven daar hangen, Hege is erg bang voor water dus die raakte al gauw in paniek. ik moet zeggen dat ik het ook wel spannend vond het was nog niet eens heel ver van de andere vandaan en ook niet veer van het strand, maar we kwamen niet vooruit en ook niet achteruit we bleven maar hangen en op een gegeven moment werden we wel naar het strand geduwd en was alles ok! ;) het was zelfs warm! het begon met wat milde golven en het viel nog vies tegen haha ik had echt gehoopt dat ik wat meer talent had :P .. Ik had mijn GoPro om mijn pols gebonden en wat shots gemaakt zover het kon ;) =D eenmaal aan het einde was de zee net een automatisch geweer achter mekaar golven bizar gewoon konden bijna het water niet in :P =D school zijn we bij een Sushi restaurant gaan eten met Alan omdat het zijn een na laatste dag was. het was heerlijk daarna hebben we gerelaxed in de Crowne Plaza Hotel waar Alan zijn laatste dagen doorbracht voor hij vertrok het was super gezellig! en uiteraard dubbel gevoel omdat hij de volgende dag vertrok :(

Vrijdag 23-05-2014

Vandaag hadden we in de ochtend les, en we gingen Lunchen bij Pho Show een noodles restaurant aan de overkant van de school, ik had niet zoveel honger dus ik had niks genomen. maar Petter en Alan kwamen ook, daarna zijn we de parkeerplaats van de school gegaan om gedag te zeggen tegen Petter want hij ging de laatste twee dagen met zijn familie verder :( nadat Petter vertrok zijn we allemaal richting LAX gegaan om Alan uit te zwaaien, enorm zwaar en emotioneel… Ik zal hem nooit vergeten, Ik ben enorm blij dat ik hem heb mogen ontmoeten, hij was nooit boos altijd vrolijk en er was geen moment dat hij je niet aan het lachen maakte!…

Zaterdag 24-05-2014

In de middag naar Days inn gegaan daar hebben we films gekeken, White Chicks en White House Down was gezellig! en daarna hebben we nog beetje tv gekeken en voor we het in de gaten hadden was het 3 uur in de nacht! xDDD halverwege de avond nog pizza besteld ;) was wel bizar je kan de pizza volgen van gemaakt worden tot bezorgd, op een gegeven moment speelde er een muziekje af dat de bezorger eraan kwam en precies hetzelfde moment werd er op de deur geklopt O_O siiiiiick.. ;)

Zondag 25-05-2014

in de middag bij Chipotle gelunched met Jakob en daarna richting Justine haar zwembad gegaan, daar een uurtje gezeten en daarna klaargemaakt voor Cheese Cake Factory vanwege Justine’s verjaardag =D

https://www.flickr.com/photos/122608448@N08/with/14299976293

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik doe voor 5 maanden een studie in het oh zo zonnige Los Angeles, CA WARNING:Let alsjeblieft niet op punten en comma's, typfouten of gekke zinnen. Ik schrijf dit super snel op en kijk er vrijwel niet naar;P

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 11542

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: