Graduation, Roadtrip, Malibu, Laguna, fuuuunnnn - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu Graduation, Roadtrip, Malibu, Laguna, fuuuunnnn - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

Graduation, Roadtrip, Malibu, Laguna, fuuuunnnn

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Week 19

Maandag 12-05-2014

Na school ben ik naar Justine’s zwembad gegaan, daar was Hege en David ook dus was wel gezellig. in de avond zijn we naar de film gegaan Neighbours met Zac Efron en Seth Rogen was wel een fantastische film hahaha sowieso vindt ik Seth Rogen al geniaal, geen moment niet gelachen =D!!!

Dinsdag 13-05-2014

in de ochtend lekker niks gedaan, en daarna kwam Hege met het briljante idee om te gaan BBQ-en had ik wel zin in!! :) alleen de anderen niet zo, alleen Justine. was toch wel lekker zo’n eerste BBQ van het jaar ;) bij Ralph’s het vlees gehaald enzo. en het mooie is dat je bij Ralphs het bedrag kan delen in dit geval door drie, dat scheelt weer een hoop administratie :P!

Woensdag 14-05-2014

Na school naar Hermosa gegaan Hege en Justine waren daar al, het was de bedoeling dat iedereen daar naar toe gingen, maar uiteindelijk gingen ze naar Redondo, wij waren al in Hermosa -.-‘ het was te warm en te ver om ons nog te verplaatsen dus zijn we maar daar gebleven :) daarna geluncht bij American Junkie XL. In de avond naar Days Inn gegaan om een kleine roadtrip te plannen naar Huntington Beach, Laguna Beach, naja de kust. :P en Malibu.

Donderdag 15-05-2014

Vandaag naar school gegaan, laat uit en daarna waren Justine, Amalie, Alan en ik van plan om wat te gaan eten.. Justine had halverwege al afgehaakt :P dus Amalie en Alan hadden wat leftovers gegeten, dus had ik maar een chicken wrap bij Chicken Maison gehaald echt belachelijk hoe goedkoop het is en nog super lekker ook!! Alan had gehoord dat iemand een feestje gaf, een of andere Jappanner met een hoop centen die een eigen huis had, we waren nog niet zeker of we gingen, maar uiteindelijk zijn we toch gegaan! :) was wel gezellig.. het was de bedoeling dat ik in de days inn sliep, maar ik had toch besloten om naar huis te gaan, gewoon makkelijker moesten volgende dag vroeg op enz.. nadat Jakob ik en Hege wat hadden gebabbelt was het tijd om te gaan voor mij.. op dat moment zei Hege tegen mij: Bike home safely.. heel aardig van d’r terwijl ze dat zei accelereerde ik op me fiets om vaart te maken, en ik houd wel van stevig doorfietsen en ongeveer 10 meter verder ging ik op me plaat…………… -.-‘ op ruig asfalt met barsten in de weg…… ik was zo hard aan het trappen dat me ketting eraf schoot en me stuur blokkerde dus ik viel op me zei en uiteindelijk op me hoofd… flinke schaafwond op me arm en zij beetje hoofdpijn maar allemaal wel ok :) Alan had al een bakkie op en vroeg de hele tijd hoeveel vingers die opstak, ik had ze goed totdat ik even ergens anders mee bezig was en toen stak hij vijf vingers op en ik zei zeven, puur omdat ik half zat op te letten…. de paniek brak uit!!! man man man… Call 911!! call 911 hahaha geweldig :P daarna toch maar besloten om in days inn te slapen want het was al 3:00 AM -.-‘

Vrijdag 16-05-2014

Vandaag graduation van Petter en Alan…. :( zo jammer dat deze twee weggaan… geen moment niet gelachen als je met ze bent niet normaal… ze zijn nog wel in LA voor een week maar Alan is met z’n moeder die hem verrast heeft met een spontaan bezoek op het eind :) en Petter met zijn ouders… we zullen ze nog wel zien voor ze gaan maar toch… klote…. uiteraard in de avond een party in de Days Inn als afscheid feest!! Simone d’r vrienden uit Denemarken die ook in LA kwamen ook :) super gezellige avond maar ook triest :S

Zaterdag 17-05-2014

We waren van plan om een auto te huren, ik had daar wel zin in, was wel moe maar toch we moesten het gewoon doen, Justine ging niet mee die was gebroken ;) zijn we maar met ze vieren naar Malibu gereden, onwijs leuk maar iedereen was best wel kapot van de avond ervoor, we hebben in Malibu gelunched en terwijl we aan het lunchen waren, zagen we allemaal mensen naar het water kijken, op gegeven moment zien we twee gigantische walvissen omhoog komen en extreem dichtbij hoe geweldig is dat!!! dat was echt bizar vet!!! ook nog een aantal dolfijnen eromheen! :) daarna nog wat plekken bezocht en natuurlijk van het uitzicht genoten! ;) daarna naar huis gegaan, en in de avond de ladies afgegooid in Hollywood met Jakob.

Zondag 18-05-2014

In de ochtend de dames weer opgehaald helemaal kapot natuurlijk HAHAHA was geweldig nog geen vijf minuten in de auto en ze lagen al te slapen :) het was de bedoeling dat ik met Jakob ze op ging halen maar die knuppel die had zich verslapen… het irritante is dat hij in een bunker woont dus de enige manier om hem te bereiken is via facebook en die geeft geen geluid…… bij hem althans…. dus ik ben maar alleen gegaan xD was wel gezellig… -.-‘ naja daarna naar Days Inn gereden, Jakob opgehaald, terug naar Days Inn en op naar Huntington Beach, Newport Beach, Laguna Beach. Ik ben er al twee keer geweest maar telkens zie je weer andere dingen.. man wat is Orange County mooi, nog mooier dannn errr niet Orange County :) Huntington Beach is echt het typische California allemaal surfers winkeltjes veel activiteiten etc.. daarna Newport, zodra je Newport binnenrijd zie je al dat het geen kattenpis is Ferrari Dealers, Mclaren Dealers Jachten van jawelste niet normaal, beetje Sant Tropez gevoel daar. Laguna beach is hetzelfde Ferrari’s Lambo’s Klassieke zeldzame Porsche bizar… we hadden nog wat Lauren Conrad fans in de auto (the Hills en Laguna Beach MTV show) dus we waren van plan om naar haar ouderlijk huis te rijden. Eenmaal bij de straat aangekomen stond er zo’n hokje met een mannetje erin.. Private dus… naja dan maar de berg op waar er geen mannetje zat, ook hier weer superdikke uitzichten over Laguna Beach, als ik zou moeten kiezen om ergens in California te moeten wonen zal het toch wel Newport of Laguna zijn. supervet! daarna naar huis gereden en naar Palos Verdes gereden om de sunset te bekijken, wederom verbaasde me dat Palos Verdes super groot en mooi was, wat een huizen en zo dichtbij tis vlak naast de school althans die berg.. bizar vet! op de terugweg naar de backstreet boys geluisterd :O !!! xDD

Fototjeees: https://www.flickr.com/photos/122608448@N08/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik doe voor 5 maanden een studie in het oh zo zonnige Los Angeles, CA WARNING:Let alsjeblieft niet op punten en comma's, typfouten of gekke zinnen. Ik schrijf dit super snel op en kijk er vrijwel niet naar;P

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 11510

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: