Week 18 Grand Canyon, Vegas.. meerrr - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu Week 18 Grand Canyon, Vegas.. meerrr - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

Week 18 Grand Canyon, Vegas.. meerrr

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Bas

13 Mei 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Week 18

Maandag 05-05-2014

Vandaag de laatste dag dat ik de auto had, daarom heb ik besloten om vandaag de 2 uur les te skippeNNN en naar Universal Studios te gaan.. Eenmaal aangekomen was het in de rij staan voor de kaartjes.. Ik wist dat het een duur kaartje was dus ik had voor de zekerheid 100$ meegenomen, eenmaal in de rij bleek het kaartje 92$ te zijn O_O allemachtig.. achja moet dan maar omgerekend valt het uiteindelijk nog mee :P het park was gaaf, ik vond zelf de studio tour het leukste waar je in een dorp eindigde waar een vliegtuig was neergestort dat was wel echt spectaculair, we moesten zelfs op een moment stil zijn omdat ze bezig waren met filmen. we kwamen langs de set van Jaws, Desperate Housewives en de city hall van back to the future. het was wel grappig want rondleider vertelde dat het decor voor meerdere films was gebruikt voor onder anderen Bruce Almighty wanneer de hel losbarst in de stad… daarna reden we ook nog langs de straat waar Bruce almighty woonde in de film, en door een nagebouwd New York :P.. we reden ook nog langs de studio waar CSI:LV wordt opgenomen, en die man vertelde ons dat 90% van de opnames daar gedaan worden HAHA kan je nagaan hoe erg je genept word :P daarnaast waren er ook nog allemaal 4D experiences in het park wat ook wel erg leuk was!

Disndag 06-05-2014

Vandaag had ik in de middag les, en voor school zijn we in de Corner Bakery wat gaan lunchen met Hege, Simone, Petter en Alan. onder anderen voor Simone’s verjaardag :P Na school ben ik naar huis gegaan gedoucht en zijn we met Uber naar Simone gegaan om haar verjaardag te vieren en daarna naar Saddle Ranch (soort van Karaoke bar) het was super gezellig Alan ging helemaal los natuurlijk en naderhand hadden Laure, Petter, Alan en Simone een kwartet gezongen!!!! voor de duidelijkheid :P en uiteindelijk kwamen er ook nog wat vrienden van Simone uit Denemarken die toevallig in LA verbleven hahaha was wel grappig want een van die gasten leek op Justin Bieber dus Alan en Petter hadden beide een foto geschoten in een hoek dat het net leek alsof het hem was en op internet gezet waardoor iedereen op school helemaal gek werd :P

Woensdag 07-05-2014

vandaag in de ochtend les, vrij weinig dingen gedaan in de middag alleen maar wat dingen gehaald voor de trip naar Grand Canyon en Vegas!!!

Donderdag 08-05-2014

Na school Sushi gegeten met Amalie, Justine en Hege was niet helemaal zoals ik gewent ben in NL maar was toch goed te doen!!! daarna naar huis gegaan me spullen gepakt en daarna rond 10 Richting days inn gegaan! ik zag de auto’s al staan waren dikke Ford Fusion’s met alles erop en eraan dat was wel mooi! daarna tot 11 uur gewacht en het was gassen richting Grand Canyon!!! we hadden het zo bedacht dat als we op tijd waren we de grand canyon konden ervaren met zons opgang wat natuurlijk super vet is! ik, Justine, Malene en Jakob zaten in een auto en Jakob ging voor de rit naar de Grand Canyon vond ik wel best want dan kon ik beetje rusten ;) tuurlijk het eerste deel heb ik hem de weg gewezen totdat we de eerste 100 mijl alleen maar rechtdoor moesten, toen ben ik maar gaan “slapen”.

Vrijdag 09-05-2014 - Zaterdag 10-05-2014 - Zondag 11-05-2014

Tis nog midden in de nacht we hebben ongeveer 2x gestopt, ik heb wel geslapen maar het was geen diepe slaap dus echt rust had ik niet :P Grand Canyon is zooooo groot dat Alan ging bekijken welk deel het dichtst bij Las Vegas was en dat was ergens in het westen eenmaal daar aangekomen bleek het een Native American iets te zijn dus moesten we entree geld betalen…. naja best we moeten het toch zien, we zijn er niet voor niks naar toe gereden!! :P we waren wel vroeg dus we moesten wel een uurtje wachten tot we naar binnen mochten. eenmaal naar binnen gingen we op een bus, en het was M-A-G-I-S-C-H mooi echt zoo vet.. en diep!! en het bizarre is nog dat er nergens hekken zijn oO! natuurlijk even een foto geschoten met de benen over de rand! haha ik heb mezelf al een keer uit een vliegtuig gegooid maar dit was toch ook wel even spannend :P daarna zijn we terug gegaan naar de auto en op voor een 2,5 rit naar Las Vegas, en nu was het mijn beurt. ik was op zich wel aardig wakker in vergelijking met de rest, maar toch voelde ik wel dat ik moe was. Ik had me daar al op voorbereid dus voordat ik we vertrokken had ik twee van die halve liter blikken Red Bull gekocht, smerig spul maar het heeft me wel geholpen ;) eenmaal aangekomen was het zoeken naar een parkeer plek, en daarna inchecken!!!! eenmaal sleutels konden we langs de portier bij de liften, het was zeg maar een meneer die checkte of je wel een sleutel had. eenmaal op de gang liepen we richting onze kamer nummer en we zagen op het eind een kamer met twee gigantische deuren… we dachten al gelijk van “nah dit zal het niet zijn” totdat we steeds meer naar het einde liepen en op een gegeven moment was het toch echt onze kamer!!!!! de deur ging open de gordijnen gingen automatisch omhoog!! het was zooo mooi we hadden een Penthouse Corner suite room voor 6 personen maar we waren met ze negenen dus het zo konden we de prijs drukken!! gewoon twee kingsize bedden en een bedbank! onze kamer liep in een punt en in de punt zat ook een bed en het was een en al glas dus je kon zo naar buiten op de strip uit kijken!! zwembad en alles supervet!!! ook hadden we een beamer geluidsysteem en een keuken twee badkamers noem het maar op!! keuken tafel alles echt supergaaf ook als je de beamer aan deed stond er mijn naam “Welcome Bas van Leeuwen” hahaha machtig!! ik heb met mijn kaart geboekt want ik heb een Amerikaanse bank, en hier kan je bij de ATM cash in de automaat stoppen en dan wordt het gelijk op je rekening gestort dus zo hadden we allemaal het geld centraal en was het makkelijker om het zo te doen! maar man wat een ervaring de kamer was zoo groot!!!!!!! uiteraard feestje gebouwd met beamer en geluidsinstallatie! volgende ochtend chillen in het zwembad en daarna weer van onze kamer genieten!!!!! de weg terug was wel lang maar het was een top weekend!!


Foto's:

https://www.flickr.com/photos/122608448@N08/with/14175156525

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik doe voor 5 maanden een studie in het oh zo zonnige Los Angeles, CA WARNING:Let alsjeblieft niet op punten en comma's, typfouten of gekke zinnen. Ik schrijf dit super snel op en kijk er vrijwel niet naar;P

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 11514

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: