Weekje 13 Dancing wt Stars enzo... - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu Weekje 13 Dancing wt Stars enzo... - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

Weekje 13 Dancing wt Stars enzo...

Blijf op de hoogte en volg Bas

07 April 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Maandag 31-03-2014

Na school direct naar Jakob’s huis gegaan met Alan, want Jakob had het voorelkaar gekregen om kaartjes te krijgen voor Dancing with the Stars. Dit is zeker een aanrader als je van te voren weet dat je naar LA gaat om je aan te melden op websites voor dit soort shows, deze zijn gratis en je wordt uitgeloot! uiteraard heb je voor de ene show meer kans dan voor de ander =D. Er stond een wachtrij buiten het hek van CBS Studios waar het werd uitgezonden =D wij stapte alvast uit en Wanda (host van Jakob) ging een parkeerplek zoeken, we hadden nog niks gegeten en Alan en ik gingen wat eten halen bij Chipotle dit was een eindje verderop dichtbij the Grove, terwijl we ons eten hadden opgehaald en onderweg terug waren om Jakob zijn burrito te brengen werden we gebeld door Jakob, Hij had te horen gekregen dat je niet met een normale jeans naar binnen mocht O_O SHIIIIIT, we wisten wel dat je netjes gekleed moest en dat waren we ook maar we wisten niet dat je met een jeans niet naar binnen mocht…..Uiteindelijk kreeg ik te horen van Alan dat Jakob al in een winkel was…..we werden door hem naar de winkel geleid via de telefoon….het was een tweede hans winkel genaamd Goodwill…. HAHAHAHAHA het was zo grappig, want we moesten snel een broek zien te fixen ik had er al best gauw een te pakken en hij paste aardig alleen moest ik hem wel tot me middel optrekken anders kon hij niet dicht xDDD!!! Jakob had er een gevonden maar die was te kort xD en hij had ook nog vans aan met verschillende kleuren dus die leek op een clown xDD. Alan heeft nogal een forse maat maar gelukkig hadden ze ook voor hem een, en het mooie is nog dat de broek maar $6 dollar was XDD!!! wij weer in de rij.. en we mochten naar binnen, we moesten wel ID laten zien of we wel 18 waren…tja Amerika… daarnaast werden we verdeeld in banken buiten de studio en er waren geen zitplaatsen voor iedereen dus wij moesten staan -.-…. In de rij kregen we wel te horen dat we de eerste 100 waren en dat we mee mochten doen aan een rehearsal =D SUPERKICKEE!! we kwamen binnen in de studio, en die was klein….. en de “sterren” stonden al in de green roomof hoe dat ook heet, en Alan is een beetje een fan van Cody Simpson.. die stond er niet! totdat hij kwam en Alan riep KEI en keihard………I LOVE YOU CODY SIMPSON!!!!! en eerst negeerde hij hem maar daarna tikte zijn danspartner hem aan en hij deed een peace teken naar Alan en hij was gelijk sprakeloos HAHAH hij zij omg did you see that he noticed me!!xD na de rehearsal moesten we weer naar buiten…. we moesten er om half 1 in de rij staan, en om 3 uur begon de show…… terwijl we na de rehearsal stonden te wachten kwam er een danser naar buiten, genaamd Dereck Hough. en Wanda vertelde mij dat hij deze show al 3 keer heeft gewonnen, nou was het huisvrouwen gehalte enorm hoog dus het gegil was niet om aan te horen!! uiteindelijk kwam hij onze kant op en Wanda gaf hem een knuffel (lekker Amerikaans) en hij gaf mij een hand!!! wohooo nooit meer wassennnn!!!! k was n grapje.. maar daarna ging hij langs Alan, en Alan zegt zo tegen mij… I want to touch him…. en dit zal er waarschijnlijk niet zo grappig uitkomen maar toen we er stonden was het HILARISCH!!! terwijl hij een knuffel gaf aan iemand raakte Alan hem zo aan met twee vingers op ze boven arm en dat duurde ongeveer 5 seconden en het was zo grappig…. niet normaal gewoon kwam niet meer bij… echt zodra iets gaat doen met Alan moet je een fles zuurstof meenemen die gast is zo geniaal grappig xD!!! daarna mochten we naar binnen en de show begon! we zaten 3 hoog op een balkon en het waren staan plaatsen =( en we hadden een tv voor ons dus we konden zien hoe het eruit zag op TV en het is best wel bizar want het lijk zo groot op tv terwijl het zoooo klein is! en terwijl ik op de TV zit te kijken zie ik ineens Victoria Justice in het publiek zitten!!! :O!! dat was wel cool =D en toen was Cody aan de beurt :P hij had zijn dans gedaan, en op het moment dat hij zijn score kreeg van de jury was het even stil en riep Alan weer Keihard I LOVE YOU CODY SIMPSOOOOON!!! hahahahaha =D kon wel door de grond zakken op dat moment maar achja… het was ook weer grappig =D Voor de show vertelde ze nog dat we als we op beeld kwamen dat we niet moesten zwaaien want mensen herkennen je toch wel of je zwaait of niet… we konden het toch niet weerstaan om gekke dingen te doen op de achtergrond xD we zijn zovaak in beeld geweest dat het onmogelijk was om ons eruit te knippen HAHA ;) de robot deden we en boyband dansje enzo haha xD best wel lache =D de show was geëindigd en Alan kon het niet laten om een handteken te krijgen van Cody Simpson ;) dus wij naar beneden rennen en we wilde de zaal in lopen maar we mochten niet verder en we waren gevraagd de zaal te verlaten maar we bleven gewoon staan, En uiteindelijk bleeken de sterren ook nog onze kant op te moeten om uit de zaal te gaan. eerst kreeg hij een handtekening van James Maslow een of ander Nickelodeon ster xD daarna kwam Victoria Justice op ons af!! daar hebben we heel kort mee gepraat en toen ze wegging zei ze See ya later guys!!! en toen smolt Alan… hij zij OMG SHE SAID SEE YOU LATER GUYS WE’RE FRIENDS NOW!!! haha natuurlijk zij hij dat voor de grap en het was zo grappig hoe hij dat zei xDD en daarna kwam hij hoor Cody Simpson… Handtekening van Cody Simpson ;) en Wanda zij zo in een vogelvlucht waar we vandaan kwamen dus hij zij echt zo, Ooh yeah Im coming to Amsterdam, Kopenhagen and Istanbul! dat was wel lache ;) goed uiteindelijk zij Alan dat hij er helemaal niks om gaf om die sterren maar hij vond het wel leuk en hij had de handtekeningen voor z’n zusje verzameld ;) daarna hamburger gegeten in Manhattan Beach, en toen kwamen we op het idee om het terug te kijken in de Days Inn bij Alan… De show was live maar voor LA kwam het later ivm tijdzones dus daarom konden wij het nog zien =D de tv stond op CBS en we zaten maar te wachten op DWTS maar het kwam maar niet… uiteindelijk bleek het op ABC te komen…. we snapte niet waarom maar ach toch nog het laatste stukje kunnen zien!!!!!!! =D TOP DAGJE!!

Dinsdag 01-04-2014

Laat school, lekker uitgeslapen en na school werden we opgehaald door Malene om naar Griffith Observatory te gaan om de skyline van LA te zien in de avond =D wat een uitzicht echt zoooo mooi niet normaal we waren samen met Emil, Signe, Malene, Ik en Simone! en terwijl we daar stonden, vraag me niet waarom, kwam het liedje van Aladdin in me hoofd xD “A whole new World” dus dat zat ik zo te zingen en Simone begon ook mee te zingen da was wel grappig, Heel veel selfies geschoten en allerlei fotos proberen te maken in terwijl we sprongen, maar dat ging niet helemaal goed xD dat was zo hilarisch want we hebben het wel 300x opnieuw geprobeerd xD en het lukte maar niet, we waren zo melig op dat moment om alles zaten we te lachen xD! daarna kwam er een man naar buiten met een laser pen en wees ons de sterren aan! hij zij ook dat we Jupiter konden zien die wees hij ook aan! super gaaf!!!! daarna gingen we naar huis en onderweg hebben we allemaal disney liedjes opgezet vanwege, Aladdin xDDDD en eerst hadden ze de Deense versie opgezet want de auto was 90% Deens en 10% NL toen dachten we de Engelse versie te doen omdat dat misschien leuker was, maar het niveau daalde want niemand kende de engelse teksten echt goed, dus toen maar teruggegaan naar Deens en heb ik gewoon keihard in het Nederlands meegezongen xDD!!

Woensdag 02-04-2014

We hadden vroeg school en waren vroeg klaar! Eenmaal thuis belde Amalie of we naar Days Inn kwamen want ze was alleen en verveeld dus hebben we daar even gehangen :) daarna zijn we weer naar huis gegaan en in de avond ging ik weer terug naar Days Inn want er was een feestje bij Alan zijn kamer, daar hebben we een hele gezellige avond gehad :) met David, Alan, Petter, Jakob, Amalie, Hege, Justine, Laure, Laura, Yioni en ik.. was een tof avondje =D

Donderdag 03-04-2014

Volgende dag naar school, Ik was kapot die dag dus ik ben daarna naar huis gegaan en ik heb wat films gekeken =D daarna zijn we in de avond even naar Days Inn gegaan.

Vrijdag 04-04-2014

In de ochtend naar school, een beetje een raar dagje alles ging mis de beamer deed het niet geluid werkte niet dus het was een beetje een rommelig dagje ;) daarna zijn we naar Malibu gegaan met de auto =D super mooie plek, ik had het alleen groter verwacht. Malibu is een plek waar vooral rijke mensen wonen vlak aan het strand, de huizen zijn zeg maar tegen een cliff aan gebouwd enzo. We zijn wel door de straat heen gereden maar echt bij de supermooie huizen konden we niet naartoe dat waren allemaal privé straten. Daarna zijn we door gereden naar een outlet mall in Malibu, daar waren we toevallig al eerder geweest na santa barbara maar toch wel leuk om even goedkoop kleren te scoren, Althans…….Ik ben nogal lang en ik kon niks vinden wat mij paste.. is sowieso al moeilijk in Amerika of ze hebben voor de kleine Amerikaantjes of SUPERSIZE….. niet daartussenin waar ik precies tussen zit -.-‘ heel irritant.. naja toch maar weer schoenen op de kop getikt :) toch nog iets =D Daarna gegeten bij In n’ out burger =D en daarna weer naar huis =D

Zaterdag 05-04-2014

Vandaag zijn we naar San Clemente gegaan, super mooi plaatsje en is “vooral” bekent van TV door Ryan Sheckler die daar zijn reality serie heeft opgenomen, en ook woont. Mooi stadje nogal klein, dat wel. Daarna zijn we naar een Skate Park gegaan waar hij heeft geskate in die serie. Best wel cool vooral kleine koters die al aardig lef hadden =D Emil en ik hadden het al gauw bekeken en toevallig was er ook een honkbal vereniging naast waar ze druk aan het honkballen waren =D Was toch wel kicke en een uitzicht oO!!!! Op de achtergrond bergen en landschap niet normaal echt grandioos!! we hebben ongeveer een half uurtje gezeten en het was best wel gaaf niveau ligt al sowieso hoger, en het was nog best spannend =D. Daarna zijn we naar Laguna beach gegaan, daar waren we al eerder geweest maar was toch wel leuk om nog een keer langs te gaan op de terug weg =D we hebben daar een ijsje gegeten en we hebben daar in een klein park gelopen, het was nu ook wel gaaf om het in het licht te zien vorige keer was het al donker kon je minder zien en weinig mensen. Hoop Ferrari’s gezien echt bruut =D Je ziet zo waar het geld zit want de politie heeft ook veel mooiere wagens in Laguna beach dan in Torrance bijvoorbeeld daar rijden ze in die afgetrapte karretjes en in Laguna dikke SUV’s gepoetst en wel. Daarna gingen we een snoep winkel in, en ik zag gewoon Haagse Hopjes O_O ik denk ik maak even een fotootje komt er een kleine Alejandro van achter No pictures please!! ik dacht what the f*ck… meen je dit nou?? of is dit een grap? een snoep winkel…. geen foto’s? Ik wou bijna die Haagse Hopjes mee terugnemen, IS VAN ONS JA!!!….pffff naja daarna zijn we weer langs de kust terug naar huis gereden met een sunset van jawelste!!! =D

Zondag 05-04-2014

Het was eerst de bedoeling om naar Hermosa Beach te gaan want daar zou een surf conteST zijn en dan onderweg langs Malene en Simone’s kaarswinkel waar ze een internship volgen, omdat ze amper klanten hadden overdag haha, Daarna maar naar Redondo Beach want het bleek een volleybal conteST te zijn en ik had niet zoveel zin om daar naar toe te fietsen voor een volleybal toernooi haha =D daarna toch maar verkast naar Hermosa Beach en daar ff een volleybal gestolen en gevolleybald =D LATURRR

PS: Voor foto's Hier een link misschien wat rommelig maar ach :) https://www.flickr.com/photos/122608448@N08/with/13681620093