Week 8 - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: adfadf

Blijf op de hoogte en volg Bas

03 Maart 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Maandag 24-02-2014

Vandaag in de ochtend les duurde super lang voordat de leraar kwam… uiteindelijk blijkt het zo te zijn dat we een nieuwe leraar hebben gekregen, niemand minder dan Michael Smit, van de SPIN Classes. Geen probleem ik vond Hoassa haar manier van lesgeven toch niet zo heel erg interessant dus het kwam wel goed uit =D. Eerste uur iPad les met vocabulary words, en het tweede uur kregen we les waarbij we een video moesten kijken in teams van twee, waarbij de ene met de rug naar het scherm moest zitten en de ander moest beschrijven wat er gebeurde op de video, was wel lachen!! Na school gelunched bij Sacks on the beach :PP wel grappige naam, op het shirt van de werknemers staat “I just had sacks on the beach, and it was good!” hoe bedoel je marketing als een baas :) EF studenten kunnen daar met vette korting eten dus, win win :) daarna naar Days Inn gegaan even in het zonnetje gezeten met Emil, Amalie, Hege, Simone en Justine en daarna ben ik naar Best Buy gegaan (soort van media markt) om beetje rond te kijken :)

Dinsdag 25-02-2014

Ik ben vergeten te vermelden dat mijn band zondag avond weer lek was….ffasdlkfjaslfasfsj;asdfasj…. fietsen + ik = hell…. naja volgende dag in de middag school, dus ik ben maar terug gegaan naar Walmart, enige pluspunt aan die fiets 90 dagen ruiltijd. Wat me echt verbaast voor een land als Amerika is dat ze totaal niet moeilijk doen als je hem terugbrengt. Het bleek niet eens de goeie bon te zijn en alsnog ruilde ze hem om haha! naja mooizo. Ik was niet meer van plan om bij Walmart een fiets te kopen en heb besloten om mijn fiets bij Target te kopen, Target is een beetje vergelijkbaar met Walmart, alleen kwalitatief net iets beter =D. Er zat een Target iets verder op, alleen toen ik daar aankwam hadden ze geen mannenfietsen meer :S Sh*t zooi!! naja ik maar naar huis gelopen en klaargemaakt voor school :( dan maar lopend naar school… Les begon bij Mike met SPIN Class, we gingen alvast voorbereiden op de debate met de klas over de Hunger games. Kzit al een klein beetje te stressen want er komen dingen voorbij van mensen die mij niet eens zijn opgevallen in de film, ik kijk vrijwel hersenloos naar een film en denk daarna niet dieper na, het is een goeie film of niet. Nou moeten wij het over een topic gaan hebben over de Careers, mensen die de film hebben gezien kennen het wel. Ik heb hem ook gezien, maar het moest me toch even uitgelegd worden haha!! =D Daarna kregen ik weer les van Mike alleen dan Engels we kregen een review over de verschillende tenses en participle clauses. Na school ging ik naar huis lopen :( eenmaal gedag gezegd tegen Sue had ze me aangeboden om naar een Target te gaan meer land inwaarts, super tof was dat, ze hadden daar veel fietsen en ook kwalitatief beter naar mijn gevoel!!! en hopelijk doet deze het beter!!!

Woensdag 26-02-2014

Woohooooo Ik kan weer fietsen lol:P, Fiets is wel een beetje aan de lage kant maar ach zolang hij mij maar van A naar Beter brengt vindt ik het prima. Deze dag kregen we weer een review over paticiple clauses, omdat veel mensen het niet helemaal snapte. Het is best wel vreemd, want je gebruikt de participle clause dagelijks als je praat tegen mensen, maar als je het voor een opdracht gedwongen moet doen is het toch wel wat moeilijker, dat heb ik wel bij meerdere dingen omdat je dan misschien teveel gaat nadenken, maar ach het lukt wel:P Deze dag niet veel bijzonders. Ik ben na school naar huis gegaan en heb wat gespeeld met me nieuwe laptop.

Donderdag 27-02-2014

Vandaag in de middag naar school, en we hadden Michael voor Engels xD Michael Smit is een super toffe leraar hij is alleen enorm awkward dat maakt hem nog toffer, Hij heeft een telefoon en elke die moet hij inloggen met ze gezicht dus elke keer staat hij met in ze telefoon te kijken en zegt ie: It feels like Star Wars, so cool.. tis nu niet zo grappig maar wanneer hij het zegt is het enorm droog xD:P Na school naar huis gegaan, gegeten en daarna naar Days Inn gegaan want de ladies hadden een nieuwe kamer, en hoe… Eerst hadden ze een kamer met twee twijfelaars een tv badkamer en kast, Nu hebben ze een woonkamer, eettafel, keuken, slaapkamer, bankstel alles super relaxt om te relaxen ^^ en op de terugweg begon de ellende.. het was al bekend maar alsnog balen als je het echt meemaakt… storm.. er was storm voorspeld voor het hele weekend.. nou ben ik niet zo bang voor storm dat zijn ze hier wel…. het regende nog niet zo heel hard maar toch wel jammerrrrr…

Vrijdag 28-02-2014

Ik werd wakker en het regende enorm hard… en das balen, want een beetje vindt ik niet erg maar ik ben niet voorbereid op harde regen qua kleding… we waren dus van plan om te gaan lopen, we hadden aan Sue gevraagd of ze twee paraplu’s had en die had ze wel dat kwam mooi uit. We waren de deur nog niet uit en het was al gestopt -.-….. naja alsnog besloten we om te lopen. nog geen tien meter verderop ligt een grote plas water die zie ik en loop eromheen, Emil daarentegen die was met ze telefoon aan het spelen, en had nike hardloopschoenen aan die niet helemaal waterdicht was.. die stapt er met ze Deense hoofd zo in.. HAHAHAHAHAAHAHAHA keihard lachen uiteraard xD nja Emil keerde om, om nieuwe schoenen aan te doen. Hij gaf aan dat ik door moest lopen dus dat deed ik maar.. Uiteindelijk halverwege rijdt ie naast me op de fiets, achja ik ben wel gewend onderhand om te lopen :P, Eenmaal op school kregen we les van Michael uiteraard. hij was wat laat want het verkeer slaat helemaal op hol als het regent echt bizar, Zodra de druppeltjes vallen veranderd iedereen van horken in het verkeer naar bejaarden.. iedereen rijdt 10km per uur en niet harder. Michael vertelde me dat er in Atlanta, waar het nooit sneeuwt, 1cm sneeuw was gevallen en daardoor een file ontstond waar de mensen de hele dag in vast stonden.. alle scholen gingen dicht, supermarkten werden leeg geplunderd alsof de wereld verging… echt bizar wat een verschil dat is met europa. ’s avonds waren we van plan om naar Downtown LA te gaan naar een 18+ club, maar ik had besloten om niet te gaan want ik voelde me niet helemaal honderd, ben ik ook niet HAHAHA laat ik de grap maar maken voordat iemand anders het doet xD
Ik heb maar besloten om aan de video te werken voor international day volgende week, International day is een dag waar elk and zijn eigen land gaat representeren, Ik had wel een leuk Idee om een video met foto’s en korte filmpjes te maken, Op mijn nieuwe laptop ;) Ik vindt het resultaat zelf wel aardig gelukt =D.

Hiers de link: https://www.dropbox.com/s/20ie3t4tntwws2e/The%20Netherlands%20in%20a%20nutshell%204.0%20copy.mp4

Er zit geen muziek op omdat hij toch op repeat en mute op de achtergrond aan staat =D

Tis niks bijzonders maar toch wel aardig. er zit geen muziek onder, anders zou je de hele tijd hetzelfde nummer horen, t filmpje wordt op repeat gezet en spelen gewoon een playlist af met de muziek waar NL bekend van is, en dat is of course, Hardwell, Tiesto, Armin, Afrojack etc. =D

Zaterdag 01-03-2014

Lekker rustige ochtend, rond 1 uur naar Del Amo Mall gegaan, gelunched bij Panda Express, Panda express is een soort van Chipotle maar dan wok gerelateerde gerechten, garnalen, noedels etc. Het wes wel lekker maar wel heeeeeel vet.. achja Amerika :). Kreeg wel een fortune cookie :P wat kleren gekocht. In de avond gingen Emil en ik naar Natacha in de Days Inn daar waren nog wat andere mensen, en daar hebben we een relaxte en gezellige avond gehad =D

Zondag 02-03-2014

Ook weer rustig weekend vanwege het weer, tis echt heel slecht op het moment, dat geeft niet maar het probleem is dat ik daar niet helemaal op voorbereid ben qua kleding :P alsnog een rustig dagje, en in de avond naar Days Inn pizza gegeten en naar de oscar’s gekeken =D Gister waren de dropjes binnengekomen dus die heb ik meegenomen, man zoals ik al zei, Denen en Nooren zijn gek op drop... niet normaal die was dus al gauw op xD ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik doe voor 5 maanden een studie in het oh zo zonnige Los Angeles, CA WARNING:Let alsjeblieft niet op punten en comma's, typfouten of gekke zinnen. Ik schrijf dit super snel op en kijk er vrijwel niet naar;P

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 11530

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: