weekje 7 - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu weekje 7 - Reisverslag uit Torrance, Verenigde Staten van Bas Leeuwen - WaarBenJij.nu

weekje 7

Door: Ikkuh

Blijf op de hoogte en volg Bas

23 Februari 2014 | Verenigde Staten, Torrance

Maandag 17-02-2014

Vandaag zouden we de auto nog hebben, maar we hadden besloten om hem terug te brengen. Niemand had echt meer zin om weg te gaan, iedereen was moe, dus uiteindelijk zijn we met ze alle naar het strand gegaan, het begon lekker zonnetje scheen maar al gauw richting zee begon het dicht te trekken met wolken opzich was het nog wel te doen, maar het was beter met een lekker zonnetje. Beetje gevoetbald was wel lache alleen uiteindelijk zaten de meeuwen tussen onze spullen te neuzen haha :). Na een paar uur zijn we toch weg gegaan en kwam de reddings brigade uit zijn hok en riep: “Hey guys, there’s a whale with a bunch of dolphins around him check it out!!” Wij twijfelde geen moment en rende naar de zee, en ja hoor een big ass whale, volgens mij wel twee, geniaal gewoon beste moment ever er zwommen zo’n vier dolfijnen om de walvissen heen telkens kwamen ze weer boven water om even te ‘‘niezen’’ :P magisch gezicht.

Dinsdag 18-02-2014

Ochtend vrij weinig gedaan, uitgeslapen, dingen opgezocht op google, totdat ik erachter kwam dat we The Hunger Games moesten kijken… :O Hoe? Downloaden gaat niet, als ik dat doe dan staat gelijk het hele leger voor de deur. Netflix heb ik niet…. Totdat mijn roomie met een oplossing kwam, een website kwaliteit was niet om aan te zien, maar beter dan niets… Kom ik de les binnen………was het voor donderdag :( had ik dus nog gewoon rustig de tijd gehad.. achja heb ik hem maar gezien dacht ik zo =D. Na school naar huis gegaan om te eten en daarna naar de Days Inn gegaan om te chillen met de vikingen, Ik samen met de noren een beetje de Denen treiteren met hoeveel medailles ze al hebben op de Olympische spelen ;) Nul, zero, noppes hahaha. dat was wel effe lachen.

Woensdag 19-02-2014

In de ochtend les, daarna zijn we naar huis gegaan om te eten, en dan in de avond weer naar de Days Inn om te relaxen EN de film The Hunger Games kijken… Net gezien.. achja dan maar nog een keer kijken ’t was wel gezellig :P

Donderdag 20-02-2014

In de middag les van Mike Smit, hebben we wat gediscussieerd over de film en de essay’s van andere studenten verbeterd etc. In de avond was het party avond in Sevilla Long Beach, Eerst naar Days Inn gegaan van Days Inn naar Biltmore en van Biltmore naar Long Beach. Was super avond, was wel veel rap muziek maar toch ook wel een paar Nederlandse klantjes hier en daar, van uiteraard Martin Garrix, Bingo Players etc. Krijg je toch wel kippenvel als je die gasten hoort in Amerika.

Vrijdag 21-02-2014

Vandaag was het DE dag, Heel lang getwijfeld en gechat met medewerkers en uiteindelijk toch besloten om hem aan te schaffen Macbook Pro, Waarom? Omdat ik dan eindelijk de software kan uitproberen die ik al heel lang wil uitproberen zoals Logic Pro (Muziek productie programma) en aantal software van Apple waarmee je Apps kan creëren. Ik heb besloten om hem zelf op te halen in de winkel. De Apple store die het meest dichtbij is zit in Manhattan Beach, zo’n 8 KM van school. Ik dacht dat doen we effe eerst wachten totdat Emil klaar was bij de docter vanwege z’n oor infectie. Ik heb die acht kilometer toch wel onderschat niet alleen de 8KM maar het was ook nog eens heuvel op :S Uiteindelijk vlak voordat we er waren begon Emil z’n fiets het een beetje te begeven. z’n ketting viel er telkens af. Bij nadere inspectie bleek zijn ketting kapot te zijn :( nja we hadden toch al besloten om terug met de bus te gaan, Top uitvinding moeten ze in NL ook doen, voorop de bus hebben de bussen een fietsenrek met plaats voor twee fietsen echt ideaal. Eenmaal thuis uiteraard met Laptop spelen :P. In de avond gingen we uit eten omdat een klasgenoot en andere mensen, vertrokken naar Santa Barbara, genaamd Siri en Marte en Sabrina. Heel jammer was eigenlijk een van de weinige leuke klasgenoten naast Justine. In ieder geval hadden we een top, we gingen eten bij Stacked dat is een burger/pizzaria waar je, je eigen burger samenstelt via een iPad, Ja een iPad echt fantastisch, alles gaat via de iPad zelfs betalen. Voordat je begint moet je, je credit card er doorheen halen en dan kan je bestellen :) mijn burger bestond, zover ik het nog kan herinneren, uit Beef Well-Done, Brood, Aoli, Rode ui, ui, gefrituurde uitjes, champignons en vast nog wel meer. Met betalen nog hebben Emil en ik nog een geintje uitgehaald, als je de credit card door de iPad heen swiped moet je uiteraard je handtekening zetten, Nu kregen we het hele scherm tot de beschikking omdat te doen, en uiteraard konden we het niet laten om om de handtekening een mooie tekening te maken HAHA was wel grappig want, we zagen de bediende keihard lachen achter d’r computer funny moments haha! :P, daarnaast ook nog sweet potato fries :) super lekker, ook met Aoli saus ;) daarna waren we van plan om naar de film te gaan :P De film heette: About Last Night, Tomas & Karsten ik weet niet of jullie mijn blog lezen, maar deze film is echt de BOM echt een aanrader. Kevin Hart zit erin, deze acteur is zo geniaal te grappig gewoon, daarna het pijnlijke moment :( Afscheid nemen…. maar opzich maakt dat niet uit want Noorwegen is niet het aan het eind van de wereld =D :P daarna lekker gaan pitten en vroeg opgestaan =D.

Zaterdag 22-02-2014

Vandaag hadden we nog weinig plannen totdat Sam (Sam komt uit Duitsland heeft 6 maanden in Sydney gezeten en zit nu in LA voor 4 Maanden) met het idee kwam om naar het strand te gaan. Top idee was mooi weer dus why not:p… Eenmaal op het strand beetje gevoetbald en american football gegooid beetje geleerd hoe je met dat ding moet gooien want het ziet er echt gehandicapt uit als je “gewend” bent een honkbal te gooien. Was wel lachen. Na een paar uur werd het toch wel fris, op een een of andere manier is het telkens koud als wij naar het strand gaan… heel jammer maarja. in de avond waren we uitgenodigd voor een verjaardag’s party, ’t was gezellig :))

Zondag 23-02-2014

Vandaag een rustig dagje, Ik ben bezig met het maken van een video met alle herinneringen en mensen die ik heb ontmoet. Vanmiddag krijg ik van Jakob wat tips en trucs en wat software heel tof. rustig dagje vandaag =D!! Na het basketballen naar huis gegaan, daarna naar days inn vertrokken want Jakob was daar, nou hadden we niet zo heel veel tijd dus is het niet helemaal gelukt :S Daarna vroeg Amalie, Simone gingen taco's maken en hebben mij en Emil gevraagt of we mee wilden eten :) dat was lekkerrrrrrr ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik doe voor 5 maanden een studie in het oh zo zonnige Los Angeles, CA WARNING:Let alsjeblieft niet op punten en comma's, typfouten of gekke zinnen. Ik schrijf dit super snel op en kijk er vrijwel niet naar;P

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 11518

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: